Altijd als ik oorbellen in doe dan krijg ik Super pijn aan mijn oren, zelf als ik er 3 dagen 8ter elkaar spul op mijn oor smeer. Helluuuppp !!?

'k denk dat mijn vraag duidelijk is. Zo niet? Vraag dan fftjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd? Ook als je gouden oorbellen of oorbellen van chirurgisch staal draagt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helluppp???
Is dat een vraag? Hoe dan ook, simpele oplossing: geen oorbellen meer dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik moet heel eerlijk zijn. Ik heb eigenlijk geen gouden oorbellen, of Chirurgisch staal. Ik heb alleen zilveren oorbellen. ;x

Het beste antwoord

De een kan alle soorten oorbellen verdragen de andere kan alleen chirurgisch staal, zilver en goud. Als ik jou was zou ik even kijken welke soorten je allemaal hebt en eerst eens beginnen met een zilveren oorbel, haal die als je gaat slapen eruit dan hebben de oren in de nachturen in ieder geval rust. Van te voren de oorbelstaafjes ook met de sterilon schoonmaken. Omdat het een edelstaal is zou je er eigenlijk geen last van mogen krijgen. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!!

Andere antwoorden (2)

Misschien heb je heel zware oorbellen in ,of slaap je er ook mee. Als je er op ligt 's nachts kan dat je oren erg irriteren.
Als je nog maar net gaatjes in je oren hebt is de boel nog wat overgevoelig. Dan moet je je misschien nog even beperken tot kleine knopjes van chirurgisch staal en check ook even of je allergieën hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenvraag: Waarom kwel je jezelf zo? Als je zelfs geen zilveren of gouden oorbellen kunt verdragen zou ik gewoon nooit meer oorbellen in doen ook al is dat dan jammer.