Als die stelschroef eruit wordt gehaald, gebeurt dat natuurlijk onder plaatselijke verdoving. Daar voel je dus niets van.

Als de verdoving is uitgewerkt, zul je misschien een paar dagen paracetamol moeten slikken om de pijn te verminderen. Nou én...?! Ik begrijp niet goed waar je je druk om maakt: de ergste pijn heb je immers al lang achter de rug. Dat was toen je die enkelbreuk kreeg. Zoiets is geen pretje (en ik kán erover meepraten!).
In vergelijking met die breuk is de rest niet de moeite waard om je zorgen over te maken...
Pieter2011