Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat blauwe plekken verdwenen zijn? Zie ook toelichting.

Vier maanden geleden een flinke smak gemaakt maar nog steeds zit er een blauwe plek op m`n bovenbeen. Is dat normaal, had die niet al weg moeten zijn?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik laat deze vraag nog iets langer open in de hoop dat iemand me antwoord kan geven op de vraag of dit normaal is, duurt het vaker zo lang en hoe werkt dat dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Het kan idd soms heel lang duren voordat een blauwe plek verdwenen is.
Maar je kan bij de drogist of apotheek of een middeltje halen dat versnelt de genezingsproces.
Arniflor voor vallen en stoten.
Is in zalf en gel vorm.
Werk goed ,bij mij was de plek met de 14 dagen helemaal weg.
Had ook geen verkleuren.
Wie weet werkt het ook nog bij jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oei, dat moest een flinke smak zijn geweest...
Maar je kan naar de drogist gaan voor middeltjes of make-up!