Hoe gelooft me moeder dat ik pijn heb bij mijn elleboog?

Ik heb heel erg pijn in mijn elleboog maar mijn moeder doet er niks aan omdat ze denkt dat het niet zo erg is maar ik heb heel veel pijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het zal weinig toevoegen als je moeder het wel gelooft.. Dan wordt de pijn niet minder.
Ga eventjes naar de huisarts, zonder moeder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leg duidelijk uit , dat je er echt pijn aan hebt.
en dat je het misschien bij de huisarts wil laten controleren.
ben je erop gevallen? of, pijn bij je elleboog kan ook overbelasting betekenen, dat je er teveel op hebt geleund.

beterschap he?(:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien denkt je moeder dat het vanzelf wel over gaat.Vertel haar nog één keer waar de pijn precies zit, waar je last van hebt en dat je graag wil dat de huisarts er even naar kijkt. Zeg er ook bij dat als ze echt niet mee wil gaan, je zonder haar een afspraak gaat regelen. Zo betrek je haar erbij, je doet niks achter haar rug om en ze kan zo ook zien dat je je zorgen maakt en je niet aanstelt.
.