Een uitnodigings visum voor iemand uit Algerije? help?

Ik wil graag iemand uit algerije laten overkomen naar amsterdam, maar dan moet ik diegenen uitnodigen ofzo? hoe werkt dit allemaal precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk even op de site van de IND. De link heb ik hieronder staan.

Ook via de site van buitenlandse partner staat veel en nuttige info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet een uitnodiging en een garantstelling regelen. Bij de laatste moet je 120 pct van het minimumloon verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jodyenboyke
12 jaar geleden
Kijk en vraag het eens na, op www.wereldreiziger.nl op div.forums daar weten ze het vast wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al komt hij voor een aantal dagen. Helaas alle ambtenaren bij het IND moeten helaas ook vele mondjes voeden thuis met als gevolg dat je ook voor een visum veel geld en veel papierwerk moet overleggen.