Ik heb een heel slecht korte termijn geheugen, komt dat door blowen?

Had er eigenlijk niet zo veel last van tot ik begon met blowen. Heeft het daar mee te maken? En is het nog slecht voor iets anders? Behalve de longen?

En alvast bedankt als je mijn vraag beantwoord, ik kan er verder niet meer hier op reageren. (gebruik de App)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, blowen kan kortetemijngeheugen helemaal wegvagen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is zeker slecht voor je, uit onderzoeken is gebleken dat het vooral schadelijk is voor je concentratie en je hersenen.

In de link meer info over een van zo'n degelijk onderzoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker blowen is slecht voor de hersenen, en buiten dat het ook slecht is voor je longen, is het ook zeer slecht voor hart en bloedvaten.
Bronnen: