kan de pijn van een hernia zich verplaatsen van je kuit naar je voet, en weer terug?

Hernia is nog niet bevestigd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier hebben we een expert voor nodig :)

Antwoorden (5)

De pijn van een hernia kan in je hele been zitten maar ook in gedeeltes van je been en het kan ook nog per uur verschillen. Sterkte !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eerst eens een diagnose laten stellen voordat je iets een hernia noemt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vader heeft het in van z'n knie naar z'n voet gehad, vanuit de rug. Maar of het zich kan verplaatsen weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een scheur of een beschadiging of beknelling (eventueel te noemen hernia) in je been, kan een heen en weer schietende pijn veroorzaken.
Deze pijn kan zich verplaatsen afhankelijk van druk of beweging. Ook kan er sprake zijn van stralingspijn van de ene naar de andere plek.
Laat de arts er naar kijken, die kan een meer eenduidige conclusie geven.
Veel beterschap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn hernia begon in mijn bil, is doorgestraald naar mijn hele onderrug, mijn hele been, voet en tenen.. later is ook mijn andere zijde aan de beurt gekomen en uiteindelijk bleek ik dus een dubbele hernia te hebben..