heeft iemand ervaring met de groene koffie 800 ?

Heeft iemand ervaring met die groene koffie ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb vooral ervaring met koffie, er bestaat maar 1 soort groene koffie: koffie die wordt gezet van ongebrande koffiebonen, maar dat is zo goed als smakeloos en zeker geen aanbeveling.

Een korte google-zoektocht leerde mij dat de groene koffie die jij bedoeld eigenlijk veelal een soort van thee is waaraan organische en/of synthetische hulpstoffen worden toegevoegd die zouden moeten zorgen voor gewichtsverlies.

Groene koffie is dus eigenlijk een vloeibare afslankpil.
Er kunnen stoffen als sibutramine en efedrine aan zijn toegevoegd die verboden zijn op de Nederlandse Vrije Handelsmarkt.
Vandaar dat bepaalde soorten groene koffie enkel via het internet kunnen worden besteld.

Het schijnt dat iedere groene koffie weer anders is, en het zijn de (al dan niet verboden) aanvullende ingrediënten die de werkzaamheid ervan bepalen. Of je kunt afvallen met groene koffie blijft daarom een vraagteken.
Voor je gezondheid is het raadzaam om de 'groene koffie' met sibutramine en efedrine te vermijden.