Is het gevaarlijk voor een 16 jarige om onder de zonnebank te gaan?

Voor een iets bruiner kleurtje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hee Rolf,

Zolang je maar niet elke dag eronder gaat, is het geen probleem. Een aantal keer in de maand kan prima, zolang je er maar niet te lang en te vaak onder gaat liggen.

Veel plezier onder de zonnebank!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is voor iedereen gevaarlijk. Je kunt je het beste latwn voorlichten door de zonnebankcentrummedewerker (leuk voor galgje) zelf. Zij bepaalt je huidtype en welke zonnebank het beste geschikt is voor je. En uiteraard een goede zonnebankcreme gebruiken. Niet de goedkope van de Etos, maar een goed merk. Bij het centrum zelf verkopen ze deze ook. Het kost iets meer, maar het werkt veel beschermender.