alsof je in een trance zit. Daarmee bedoel ik; je hebt je ogen gesloten en voelt het zacht tintelen in je lijf. Je raakt je niet meer bewust van wie je bent, hoe lang je armen en benen zijn, waar je op zit, wat je voelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ervaart een gevoel van rust, vrede, ruimte, hoe je het ook wilt noemen. Het voelt vertrouwt. Je bent je niet bewust van het dagelijks leven.

Toegevoegd na 22 seconden:
Met voelen bedoel ik zowel je lichaam als je geest.