veel bewegen!fietsen traplopen wandelen,hardlopen sporten,tuinieren zwemmen enzovoort.
Alles wat de hartslag verhoogt en vermoeiend is dus ook hard werken kan de conditie positief beinvloeden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon als je ff naar de supermarkt gaat hardlopen zo vaak mogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel hardlopen en zorg voor een goede ademing
Door je neus in en door je mond uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sporten als hobby maken...
of meedoen aan een renclub. mijn vader rend 5 a 3 keer per week met een groepje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik voetbal dus dat is niet nodig:P
Maar mijn conditie is met voetbal verslechterd, en wil dit weer bovenop helpen.