Ja, hier! Ik was er niet zo tevreden over omdat het zo'n smeerboel werd. Het moet er precies zo uit, en niet anders, want dan zitten je hele handen eronder. Yak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lekt wel hoor en als je last hebt van hevig bloeden met stolsels.......dat is echt niet fris als je tijdens het verwijderen stolseltjes over je handen krijgt en op de vloer.....
Als je een lichte menstruatie hebt is het misschien te doen, gewoon eens proberen, wie weet werkt het bij jou wel, maar kijk even goed na de maat, heb je kinderen gehad (bevalling) moet je een andere maat hebben geloof ik.