Steken onder je voet. Zo erg dat het lijkt of er met messen ingestoken word. Wat kan dat zijn?

Vooral in de hiel...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
17.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus jij weet hoe het voelt wanneer er met een mes in je voet wordt gestoken?

Het beste antwoord

Het antwoord vind je echt niet op deze site, met alle recpect voor iedereen! Wat je moet doen is morgenvroeg een afspraak maken met de huisarts. Dan heb je het antwoord.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Volgens mij is dat de sirene dat je lichaam zegt dat het niet goed gaat. Dokter is zeer zeker een goed plan maar ook geen vet eten meer, stoppen met roken en matigen met alcohol. Kies maar welke in het rijtje bij jou horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, zoals je kunt zien hou ik van alle 3....Zou het daardoor komen??
Dan moet ik wat gaan veranderen in mijn leven;-)
Het zou kunnen dat deze klachten vanuit je rug komen. Bij een hernia is het kernmerkend dat je klachten krijgt in je benen. Meestal eerst je kuit en laten tot onder je voet zoals jij beschrijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar heb totaal nooit rugpijn..
Dus denk dat het dat niet is.
Als je de pijn alleen voelt op één bepaalde plek onder je hiel, dan zou het ook om een eksteroog of likdoorn kunnen gaan. Die kan je eenvoudig zelf behandelen. Een bezoek aan een dokter of pedicure kan in ieder geval geen kwaad.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op onderstaande website kan je meer over voetgerelateerde klachten lezen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp dat je op diverse plekken aan de voetzool stekende pijn hebt. Lijkt op een zenuwpijn en dan gaat er ergens iets verkeerd bij de ontvangst van de prikkel en het doorgeven aan de hersenen.
Dus bespreken met je huisarts.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probleem met pezen of gewrichtskapsels. Of een ontsteking.

Dat is wat het *zou kunnen zijn*, zoals je vraagt.

Wil je weten wat het *is*, ga dan naar de dokter. Dat lijkt met met deze klachten een must.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je wat ouder, ken je hielspoor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, ik weet niet wat jij oud noemt, maar ben 37 kan het dat zijn dan??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, 37 is al oud
Volgens mij zijn het messen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hee dat is bekent. ik had het na lang lopen of rennen. je heb dan platvoeten. dus de bolling in je ondervoet is teveel met de grond gelijk.
ik heb op steunzolen gelopen als kind omdat ik dit had, ben er nu van af. dus even naar de voetspecialist voor zooltjes en klaar ben je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriendin heeft het, en het duurt al heel lang, ze heeft er nu ook speciale schoenen voor.
Het heet hielspoor.