Wat is de beste openingszin die je kent?

En nee, ik ben niet wanhopig op zoek. Ik vind het gewoon interessant/leuk om te weten ;)

EDIT:
Versiertruuc ja

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Een van de leukere die eens op mij afgevuurd werd hield onmiddellijk een huwelijksaanzoek in. Ging een volslagen onbekende midden in een volle boekenzaak op zijn knieen om me ten huwelijk te vragen maar eerst een afspraakje mocht ook.

Sta je toch even beteuterd te wezen.
(Is verder niks geworden maar toch een leuke avond met die knul gehad.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Sorry dat ik je motorkap eraf reed... ik zag je niet vanaf rechts aankomen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarvoor dient de openingszin, voor iemand te versieren, op een presentatie voor je werk etc etc

Neem aan dat je de versiertruc bedoeld ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kom ik hier vaker?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Weet jij nog een leuke openingszin?"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb jij al deze mensen uitgenodigd? Ik dacht dat we met zijn tweeën zouden afspreken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sorry, ik had jeuk aan jouw knie...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
" Hallo, ik heet Peter, hoe heet ben jij? "
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe kom ik het snels in Ut(e)recht !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jij hebt een opening en ik heb zin?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een beetje onduidelijk: masturbeer je? Ze zal dan zeggen; WAT ZEG JE? Dan vraag je wat studeer je?
Als ze gewoon zegt; Ja, dan vraag je: waar dan, Utrecht, Amsterdam of Groningen? en dan heb je een gesprek!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben je ook altijd zo geil tijdens het neuken?
WAT ZEG JE?
Heb jij ook gordijnen in je keuken?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mooie schoenen..., neuken?