Over het algemeen weet ik niet.Maar ik niet in ieder geval..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is zo niet te zeggen bij niet alle mannen zit de voorhuid helemaal over de eikel heen. Bij andere weer wel.
ronron1212
12 jaar geleden
afhankelijk van de lengte. Het gebeurt mij wel eens dat mijn voorhuid in een plooi zit (van binnen) waardoor mijn urine een andere richting uitgaat dan "in de roos". Door mijn voorhuid naar achteren te trekken loopt mijn straal dan weer loepzuiver waar ik hem heen wil hebben :).
Ik neem gemakshalve aan dat dat voor andere onbesneden mannen ook zo werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij is het net zo het geval dat als ik mijn voorhuid naar achter trek mijn straal alle richtingen op gaat. dus bij mij voorhuid altijd naar voren, kan 's morgens nog wel eens problemen opleveren :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zouden ze? Het water vindt zijn weg vanzelf.
Het is niet nodig en mannen zijn van nature lui aangelegd.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bah Bah.