Als ik mijn vagina was komt er some ineens een "plas" vocht uit. Wat is dit?

Het is geen plas, want het komt echt uit mijn vagina, niet uit de urinebuis. Ik kan het vloeien van dit vocht (het is echt behoorlijk veel) niet controleren. Ik kan het niet stoplen het komt er gewoon uit als ik bijv. met een washandje mijn vagina was. Wat is het en is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm ik weet wel dat er vrouwen zijn, als ze klaarkomen heel veel vaginale vocht verliezen. Lees het maar eens..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwelijke_ejaculatie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik kom niet klaar.. Het kan wel zijn dat dat hetzelfde vocht is.

Antwoorden (4)

Dat heet afscheiding en is verder niets om je zorgen om te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik maar het is echt een hele lading. Niet zo'n beetje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga anders even naar de huisarts, misschien is er iets mis met de klier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal ik doen. Als ik tijd heb. :)
Misschien breng je met het washandje per ongeluk water in je vagina? Dit moet er dan dus ook weer uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Sinds wanneer kan water naar boven lopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...lijkt me sterk..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha zoveel water gebruik ik niet..
Komt het echt alleen als je doucht? Of heb je ook last van afscheiding ( want dat is het ) op andere momenten.
Misschien draag je normaal een inlegkruisje dat je het niet zo goed merkt?

Elke vrouw heeft afscheiding, de één meer dan de ander. Door veel verschillende oorzaken kan dit meer zijn; ongesteldheid die eraan komt, een schimmelinfectie die je hebt, zwangerschap enzovoorts.

Ruikt het afwijkend of heeft het een afwijkende kleur dan kan je het beste contact opnemen met je huisarts.
Is het verder geur en reukloos dan hoeft dat niet.
Aan te raden is in ieder geval je vagina nooit met zeep te wassen, enkel met water. En een katoenen slip te dragen zonder inlegkruisjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou soms gebeurt et ook spontaan.. Het is echt vervelend. Maar inlegkruisje helpt toch niet. M'n onderbroek is dan toch al dwijl haha.
Weet je zeker dat het geen plas is??? Aangezien de plasbuis en vagina maar enkele milimeters van elkaar verwijderd zijn. Zou ik het knap vinden als je het verschil zou merken.
Kan het ook niet gewoon het water dat via he rug en bilsleet naar beneden loopt?
Ik namelijk niet bedenken wat het anders zou kunnen zijn, want het is veel maar je hebt er geen controle over. En je hebt er geen gevoel bij.
Dus je komt ook niet klaar... Dus geen ejaculatie.
Het is trouwens beter. Om je vulva alleen met water en je handen te wassen. Washandjes zijn grote bacterie dragerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik zou het knap vinden als je NIET het verschil voelt. Ik weet het wel zeker. Het kan geen water zijn want ik sta niet onder een douche op dat moment.