ik heb een slank postuur is er een mogelijkheid dat ik bredere schouders krijg en gespierder word?

Toegevoegd na 6 minuten:
ze zeggen lichaamsbouw is erfelijk nou dan moet ik echt breed zijn want me vader en broers zijn bijna kleerkasten vooral me oudste die is een bodybuilder

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe oud je bent? Dit is namelijk wel belangrijk om te weten! Je botten en spieren kunnen zich namelijk nog verder gaan ontwikkelen. Voor de rest is het voor iedereen mogelijk om gespierd ( breder ) te worden. Je moet gewoon hard aan de bak in de sportschool, goed en veel eten, en genoeg slapen! Je zal zien dat je na een aantal weken al resultaat gaat zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, dan ben je over het algemeen wel uitgegroeid ;) Wel is het zo dat botten kunnen blijven groeien en ontwikkelen. Zijn je vader en broers altijd zo breedt geweest als ze nu zijn?
Anyway, het komt er denk ik wel op neer dat je gewoon moet gaan trainen als je echt breder wilt worden! Succes in iedergeval!

Andere antwoorden (3)

Gespierder wel, maar je schouderbreedte kun je niks aan veranderen, dat is je bouw en daar kun je niks aan doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, op naar de sportschool!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij de spieren op de schouders,bovenarm e.d. traint zul je ook breder in de schouders lijken. Jij hebt dan immers gespierde schouders i.p.v. platte, dunne schouders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beiden?
je schouders (botten) worden niet breder, er kan wel meer spiermassa op komen.
Dus trainen die handel, maar je zult waarschijnlijk nooit zo breed als Jerommeke worden.
Mm dit had ik altijd door turnen was erg breed. ja idd trainen op drukken optrekken enzovoort....ik wa en niet blij mee als meisje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik was redelijk gespierd six(eight) pack breden schouders echt zo'n turnstertje