Als je dringend moet poepen, wat is de beste manier om dat in te houden?

Ik heb weleens gehoord dat je best hard kan zitten op je billen om druk uit te oefenen op je ontlastingsspieren maar in de andere richting. Dat helpt wel meestal maar is effectief voor alleen een bepaalde aantal minuten.

Stel je voor dat je 2 uur lang niet aan een wc kan komen.

Dus wat doe je?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Aan iets anders denken, maar moedertje natuurlijk houd je niet tegen. Het is trouwens ook slecht voor je om het in te houden, dit geldt ook voor het urineren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet stilzitten, maar rustig lopen wil dan wel helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je toch veel meer naar de wc.
Ik ben het natuurlijk eens met bovengenoemde antwoorden, maar ik heb een beroep waar ik ook wel eens moet ophouden. Ik ga dan op de stoel op mijn hiel zitten.. Dus mijn voet onder mijn kont. En dat help wel een half uurtje vaker gaat het gevoel ook wel weg. Als ik dan later een kop koffie drink kan ik gewoon naar de wc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet in-, ophouden! Dan maar als het ècht niet anders kan: wildpoepen...