Waar kan ik een zaal huren voor ongeveer 100 personen?

Ik wil een verjaardagsfeestje houden. Dus ik wil graag een zaal/cafe huren, als we maar ons eigen drinken/eten mogen meenemen. Ook willen we graag ons eigen muziek meenemen. Graag alle zalen/cafe's die je kent! Thanks a lot!

Toegevoegd na 4 minuten:
(In de omgeving van Zwolle of Amsterdam)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In welke plaats/omgeving?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn zoveel zalen te vinden, als je een omgeving erbij zet, is het voor jou ook praktischer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag in de omgeving van Zwolle of Amsterdam. Een beetje raar, maar omdat ik zelf in Zwolle woon en veel vrienden van mij in Amsterdam. Dus mag beide.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad. Daarom dacht ik misschien dat hier iemand wel zo'n zaal/cafe kent.

Antwoorden (3)

Daar zijn er bijna in elke stad wel een hele hoop van. Wij wonen in een klein dorp en daar zijn sowieso al 5 locaties te noemen. Ik weer niet waar je woont maar ik zou contact opnemen met de plaatselijke horeca en een offerte aanvragen met jouw wensen. Dan kun je daaruit een keuze maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet hoe groot je huis is en hoeveel mensen je wilt uitnodigen, maar is het, vooral vanwege je speciale wensen, geen optie om het gewoon thuis te vieren? Haal de kamer leeg, ruim de serre uit of plaats desnoods een feesttent in de tuin of op je dakterras. Tap erbij, zelf een buffet of hapjes fabriceren en misschien heb je wel een muzikaal familielid of kennis die dj zou kunnen zijn. Of natuurlijk meerdere gasten die een gelegenheidsorkest kunnen vormen. Kortom, je kunt het dan zo duur maken als je zelf wilt, zonder de hoge kostenpost van de huur. Mocht dat toch niet lukken, dan kun je misschien eens bij het plaatselijke buurtcentrum informeren. Vaak huur je daar voor niet al te veel geld een zaaltje en omdat zij geen faciliteiten hebben om buffetten of iets dergelijks klaar te maken, doen ze ook niet moeilijk als je je eigen eten meeneemt. Drank kun je dan in overleg eventueel afkopen, gewoon even vantevoren uitrekenen wat goedkoper is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh sorry, ik had even over het aantal in je vraag heengelezen. Thuis vieren zal dan niet makkelijk zijn....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op deze site, misschien is daar iets bij? Amsterdam
Dansschool Oostveen, met of zonder catering.

http://zaalverhuur.te-amsterdam.nl/zaalverhuur.htm

http://zaalverhuur.te-amsterdam.nl

In zwolle heb je buurthuis Spoolde, maar ik weet er verder niets van.

http://home.zonnet.nl/buurthuisspoolde/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanksss !