Gezond eten, dat is verstandig.
Als je gewoon gezond eet, en dat kan ook met een dieet, hoef je geen pillen te slikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waarom kan de rest van Nederland het dan wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal best zijn, maar daar ga je niet dood aan hoor. Zoals ik al zei, als je gewoon normaal, gezond en gevarieerd eet, is er niets aan de hand, ook al mis je hier en daar af en toe een vitamientje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een tegenstander van pillen, dus ik zou pillen slikken nooit aanraden. Pillen slikken demotiveert een gezonde levensstijl omdat 'je toch wel genoeg vitamines binnenkrijgt'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat valt er aan uit te proberen? Het is gewoon slik, weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste Bliets, ik kan me jouw weerstand tegen slikken he-le-maal voorstellen. ik s;lik -eigenlijk- ook liever niet, niks.
echter, toen ik na een minder suc6volle ziekenhuisbehandeling tegen een virus (een 'gewoon' leven geleid, 34 jaar werkzaam geweest) plots chronische ziektes overhield, zoals artritis, psoriasis en een witte hersenstofontsteking, denk ik er anders over.
buiten alle noodzakelijke medicamenten om mijn leven leefbaar te houden, gebruik ik ook dagelijks multi-vitaminen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk, mensen met bepaalde ziektes, zoals anorexia, hebben baat bij het slikken van vitamines en moeten dit vooral doen, zeker als de dokter dit aanraadt. Echter, waar ik mij aan stoor, is dat gezonde mensen met een normaal leefpatroon allerlei dingen gaan slikken omdat ze vitamines zouden missen en denken dat ze zonder te slikken ziek worden etc. Dat is uiteraard waar de producent op doelt, maar wat mij betreft je reinste onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bliets, het is echt zo dat onze dagelijkse 'gezonde' voeding niet meer alle juiste, goede, noodzakelijke elementen binnenkrijgen. dit gaat op voor alle bevolkingsgroepen. niet alleen voor zwakkeren en anorexia of anders-minder-gezonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, ik heb letterlijk nog nooit een pil geslikt en ik ben zowel psychisch als lichamelijk gezonder dan een gemiddeld persoon, dus ik geloof er allemaal niet zo in. Zoals ik al eerder zei, het zal best zijn dat ik af en toe een vitamientje mis, maar daar ga ik echt niet dood aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uiteraard niet.
en gelukkig: dat je je zo gezond voelt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals ik al zei, met een dieet kun je zonder problemen genoeg vitamines binnenkrijgen zonder pillen te slikken.
Er lijkt me op zich weinig op tegen zolang je maar genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.
Besef wel dat vitaminepillen géén vervanging zijn van echt voedsel. Het dient slechts om een tekort aan bijvoorbeeld ijzer aan te vullen.
Gebruik het dus niet om af te vallen want dan ben je verkeerd bezig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Misschien eet je al wel gevarieerd en gezond, maar dagelijks een multivitaminepil zou nog steeds een goede aanvulling kunnen zijn volgens een onderzoek door de universiteit van Massachusetts. Dit in tegenstelling tot eerdere onderzoeken waaruit bleek dat alle vitaminen vertegenwoordigd waren in het dagelijkse dieet. De onderzoekers zeggen dat de multivitaminen een aanvulling kunnen zijn op een gezond dieet, geen vervanger.

Het onderzoek vond plaats onder een groep volwassenen en maakte duidelijk dat zij die een gevarieerd dieet met groenten, fruit en granen hadden in combinatie met multivitaminepillen, hogere niveaus van cruciale vitaminen en mineralen tegen ziektes in hun bloed hadden. Degenen die geen multivitaminen namen maar wel een gevarieerd en gezond dieet hadden, waren vatbaarder voor ziektes vanwege het lagere niveau vitaminen en mineralen.

Problemen als hartkwalen en osteoporose lijken onder invloed te staan van het voedselpatroon. Met name ouderen zouden wel eens problemen kunnen ondervinden met het halen van voldoende vitaminen en mineralen uit het dagelijkse dieet. Reden hiervan is dat ze vaak toch een kleinere eetlust hebben waardoor ze simpelweg te weinig voedsel binnenkrijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een multivitamine kan geen kwaad tijdens je dieet.
anderszins trouwens ook niet.
door de bank genomen krijgen we ook bij een 'gezonde' voeding vaak te weinig vitamines binnen.
een goede multi - ik laat nog weten welke, is prima als aanvulling.

Toegevoegd na 26 minuten:
de multi die ik aanbeveel komt van
www.vitaminecompleet.nl
een klein, innovatief Nederlands bedrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je ook een website?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb alle begrip voor jouw vitamine-supplement.
waar koop je ze?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat vitaminecompleet voordeliger is voor jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jouw product: je betaalt 24,95 per 60 stuks
= 2mnd
de multi's van vitaminecompleet hebben uitgebreid onderzoek gedaan naar hun concullega's
voor drie mnd een multi betaal je bij
http://www.vitaminecompleet.nl/
voor 37,50 heb je 90 tabl
qua prijs is dat verschil nihil.
de inhoud is volgens mij meer select, volwaardiger.
zoek op ingrediënten, dan zie je het.
ik denk ook dat het slim is eerst die waardebon te consumeren. alle beetjes helpen.