Ha...ha.....ha......sjongejongejonge.
Jammer voor je, het is ECHT zo. Vooral getrouwde mannen doen het straatlengtes beter dan vrijgezelle sexegenoten. Vermoedelijk doordat ze stukken beter verzorgt en gevoed worden, meer zelfvertrouwen hebben en minder stress ervaren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het zelfde geldt overigens voor gehuwde vrouwen ; trouwen in zijn algemeenheid is blijkbaar zo slecht nog niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weer zo'n leuke internetvraag..

ik zou zeggen ga trouwen en kijk het aan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk wel als ze gelukkig zijn getrouwd. Een tevreden mens leeft langer. Het tegenovergestelde zal dus bij ongelukkige huwelijken wel het geval zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt maar zo. Sinterklaas en de Kerstman zijn nooit getrouwd geweest en die zijn al over de 600 jaar, geloof ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat zo zou zijn, zouden nonnen/paters niet zo lang leven. Volgens mij worden al die katholieke geestelijken stokoud. En die mogen van de paus niet eens sex hebben, laat staan trouwen!
Dus volgens mij klopt het niet. Volgens mij leef je langer als je tevreden/gelukkig bent. En ik mag aannemen dat de meeste getrouwde mensen gelukkig zijn. Ik tenminste wel. Zo niet, dan zou ik scheiden en dus niet meer in de statistiek passen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je getrouwd bent, dan lijkt het leven langer te duren...

:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mannen wel, maar de vrouwen niet!

Tenminste dat hoor ik mensen regelmatig zeggen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn gemiddelden, berekend a.d.h.v. onderzoeken. Dus het geldt niet voor alle getrouwde mensen. Of je er wel of niet bij hoort zul je dus pas weten als je getrouwd bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een groot onderzoek werden 9.700
getrouwde koppels vergeleken met
3.300 samenwonende, niet getrouwde
koppels. Bij getrouwde stellen zorgt
een gelukkige partner er voor dat de
andere partner ook gelukkiger is. Ze
kunnen als het ware van elkaars geluk
profifiteren. Opmerkelijk genoeg is dat
niet het geval bij de samenwonende
stellen. Die stellen hebben een grotere
persoonlijke autonomie, wat ten koste
gaat van de emotionele verbinding tussen
beiden.
Getrouwde mensen leven zo wie zo
langer (meer dan 5 jaar). Als ze gelukkig
zijn met elkaar helpt dat nog meer
en het summum bereik je als je ook
nog eens sexueel actief bent. Met elkaar,
wel te verstaan.
Conclusie: als je wilt profiteren van het
geluk van de ander, trouw ermee en
houdt de sex in de gaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha nou sorry nee ik ben het daar niet mee eens,het gaat toch om jezelf en waar jij je het best in voeld???!!!!en of dat getrouwd is of niet maakt niet uit als je gelukkig en tevreden bent verzorg je je automatisch goed en voel je je oke.....