Mijn vriendin heeft ondergewicht en heeft daardoor niet echt een "boezem". Kan dit nog veranderen?

Ze is 50 kilo met een lengte van 1.75 m. en 14 jaar. Ze praat er constant over hoe onzeker ze is dat er niks echt gaat groeien. Ze heeft nu een 70A-cup.
Ik heb haar ook al geadviseerd om aan proberen te komen, maar het lukt haar niet, ze eet al heel veel maar komt niks aan.
Wat kan ze doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Tsja ze is nog maar 14 jaar in die tijd kan er nog heel veel veranderen, zeker tot je 21e blijf je doorgroeien, ik ben zelf bijna 21 jaar en ook 1.75 zelfde cup ongeveer en een loop tegen de 60 kilo aan. nu weet ik precies hoe dat is op die leeftijd want ik ben jaren achter elkaar altijd hetzelfde gebleven qua gewicht (ook altijd 50 om en nabij) en inderdaad eten wat je wilt maar niks wat er bij komt aan gewicht. Als ze echt graag wilt aankomen kan ze naar een diëtiste gaan (wat bij mij niets heeft geholpen overigens) het blijft een kwestie van geduld hebben en goed blijven eten gewoon, niks forceren want dat lukt toch niet. En je kan altijd zeggen dat wanneer ze zwanger is ze vanzelf een (aantal) cups groter krijgt. De tijd zal het leren, ik heb ook nog steeds hoop! En ja vooralsnog helpen de voorgevormde gevulde beha's ook wel redelijk toch, ik vind eigenlijk een kleine cup ook wel wat hebben het hangt niet en is altijd stevig

Toegevoegd na 3 minuten:
kijk trouwens ook eens rond op straat naar meisjes van jullie leeftijd, Eigenlijk zien ze er (bijna) allemaal wel zo uit. je zit gewoon in de periode dat je lichaam gaat veranderen en daar gaan wat jaartjes overheen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
helemaal mee eens!
(Ik ben zelf ook 14 jaar en een 70A-cup is dan niks om je over te schamen.)

Andere antwoorden (3)

Ze is 14. De kans is aanwezig dat haar borsten groter worden.
Eerst even de groei afwachten. En verder gezond eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel haar gerust dat borsten niet alles zijn. Een diëtiste kan bij haar ondergewicht een passend dieet maken en misschien gaat 'het' ook nog vanzelf groeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vriendin is ''nog maar'' 14 jaar. Je borsten groeien zeker tot je 18e door! Dus waarschijnlijk is het een kwestie van geduld.
Zeg je vriendin dat ze moet kijken naar haar moeder en zussen. Meestal is het zo dat als je moeder (of je zus) grote borsten/kleine borsten heeft jij dat ook krijgt.

Verder kan een goeie Push-Up Bh ook wonderen doen...