Wegens ernstige rugproblemen moet ik een morfinepomp laten inplanten.Heeft iemand er ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb ooit een collega gehad die ook een morfinepomp had. Wat mij aan hem opviel was dat hij soms toch wat versuft reageerde, en autorijden ging ook niet al te best. Daarom liet hij mij meestal met zijn wagen rijden als we samen naar het werk reden. Het was een man zo'n 42 jaar, en sex lukte alleen nog met Viagra. Op bepaalde tijdstippen moest hij naar het ziekenhuis om "bij te tanken". Verder leed hij een normaal leven.