Hoe komt het dat sommige mensen zo'n klere-herrie maken tijdens een orgasme?

Bij mij komt er dan geen enkel geluid uit hoor, maar dat kan ook aan mij liggen ;)

Alleen ik kan altijd meegenieten als de buren van de ene kant, of buren van de andere kant weer eens aan de slag zijn. Het zal toch niet altijd fake zijn??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Dat komt omdat de Heer heeft gezegd dat de voortplanting gericht moet zijn op het maken van leven. Veel leven.
14 jaar geleden
Het is toch een beetje ontladen he? En dan is het lekkerder als je je helemaal laat gaan. Je kunt ook stil in een achtbaan zitten, maar het is lekkerder om in elke bocht te gillen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk gezegd heb ik wel eens de indruk dat onder andere onder invloed van de porno-industrie mensen denken dat het zo hoort ofzo, om wellicht de sexuele partner overduidelijk te maken dat hij/zij zijn.haar werk goed gedaan heeft. Een natuurlijk geluid is het in elk geval niet, want ik heb nog NOOIT gehoord van iemand die bij het masturberen het hele huis bij elkaar gilt.
Helemaal geluidloos gaat wellicht ook niet altijd, maar een beetje kreunen of zuchten of misschien een klein kreetje hoeft niet door alle muren te dringen.
Persoonlijk heb ik altijd de indruk dat het zo niet helemaal gefaked, in elk geval een gefakete overtrokken reactie is. Vooral jonge mensen denken volgens mij dat je er een hele boel kabaal bij hoort te maken. Gebrekkige voorlichting ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je mijn buur dan soms? Die klagen namelijk over ons geluid terwijl we volgens onszelf altijd heel stil zijn. ;)

Serieus: Iedereen is anders en iedereen reageert dus ook anders. De een is introvert, de ander extravert. Daarbij kan het ook nog eens per keer verschillen. Het ene orgasme is namelijk niet het andere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo is dat nou herrie. Lekker even wat stomen en daarna heb je gelukkig en rustiger buren. Ik hoor het liever dan ruzie van stellen die HET niet meer doen