Hoe kom t dat mijn penis een afwijking naar links heeeft? Dus naar links leunt(scheef)

En wat kan k r aan doen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.4K

Antwoorden (9)

Niets of aan de andere kant dragen... Naar vrouwen vinden dat meestal niet erg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weinig ben ik bang...wil je toch meer weten ga dan naar je huisarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank!
niks is niet erg hebben meer mannen kijk maar na op vele sites staat het ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank!
Het is heel normaal, en je kunt er niets aan doen.
http://www.goeievraag.nl/vraag/penis-scheef-gegroeid.106741
http://www.goeievraag.nl/vraag/penis-scheef.153470
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dankje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een heel recht +je voor je antwoord :)
Zolang je er geen last van hebt is er niks aan de hand, bijna elke penis heeft een kleine afwijking een bepaalde kant op.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, nou mijne niet hoor.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zeg ook bijna elke ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja als ie te klein is kan ie geen kant op...
Je kunt er niets aan doen. Iedere penis heeft een afwijking, dan ben je of linksdragend of rechtsdragend. Dus helemaal geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet k hem dan links dragen dat tie dan miss een beetje recht word
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, er is volgens mij niets aan te doen. Geen enkele penis is helemaal recht. Hij zal die afwijking volgens mij altijd blijven hebben. Soms erger dan andere keer. Maar het is ook helemaal niet erg hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Dat is normaal, je kan er niets aan veranderen.
Bijna geen een enkele man heeft een totaal rechtstaande of rechthangende penis. Meestal hangt de penis in slappe toestand naar links of naar rechts. Mannen zijn dan "links- of rechtsdragend".

Vaak hangen de ballen van een man ook niet recht naast elkaar. De een hangt dan een beetje voor de andere, wat invloed heeft op de stand van je penis.

Ook bij een erectie staat de penis vaak niet helemaal recht. Dit heeft geen invloed op het vrijen. Een stijve penis is nog steeds flexibel genoeg, en de vagina van een vrouw of meisje is meestal prima in staat om zich aan te passen aan wat erin komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een keer op de radio gehoort, van zo'n vrouw die sexuele vragen beantwoord, dat dat gewoon betekent dat je ene bal zwaarder is dan de ander, dit heeft IEDERE man in de wereld wel denk ik. En het is geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ooit gehoord dat iedereen die zijn penis naar links heeft gebogen een gemiddeld hoger IQ heeft dan de mannen die hun penis naar rechts gebogen hebben. Geen enkele plasser is kaarsrecht, die van jou is naar links gebogen, ben daar blij om! Volgens de wetenschap ben je slimmer dan je geslachtsgenoten die de andere kant op wijzen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt ! Die van mij wijst naar links !