Hoe komt het dat Aziaten meestal zo klein zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe komt het dat hollanders meestal zo groot zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk oa door de goede voeding... Maar dit beteked denk ik niet dat chinezen ed slechter eten, er zijn denk ik zat afrikanen die minder te eten krijgen maar toch groter worden..

Antwoorden (2)

dit zit in hun genen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusminus 90 procent van de mensen uit azie is lactose-intolerant. Melkproducten zijn een voorname bron van calcium en calcium is een voorname bouwstof die lengtegroei bevordert.

You do the math...
Groetjes, A :-)