Ik wil mijn haar een tijd wassen enkek met water,maar wat kan ik gebruiken als alternatief voor conditioner? Iets natuurlijk liefst.

Haar wassen zonder zeep en condditioner

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een zelfgemaakt haarmasker is natuurlijk en zit bomvol goede vitamines. Elk haartype kan met een zelfgemaakt haarmasker weer stralen van gezondheid. Mayonaise, olijfolie, honing, banaan en avocado maken je haar zacht en glanzend. Ei en bier verstevigen je haar.

Hier vind je recepten voor verschillende haarmaskers
http://www.vrouwonline.nl/mode-beauty/huidverzorging/3602/zelf-haarmaskers-maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

olijfolie blijkt goed te werken
maar niet te veel natuurlijk want dan wordt je haar wel erg vettig.
gewoon een beetje olijfolie mengen met een beetje water
heb het zelf nog nooit geprobeerd, ken wel mensen die het hebben geprobeerd dus hoop dat t voor jou ook werkt :) succes!

Toegevoegd na 34 seconden:
ohja en je kunt er wat citroensap doorheen doen voor de geur!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wilt het niet geloven, maar bier is een goede conditioner!
Even in laten trekken en dan uitspoelen, geeft een mooie glans op je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!
dit is een hele goede tip.
Bier is heel goed hiervoor idd.
Er zijn ook biershampoo's,vooral te koop bij natuurwinkels
Ik was het zelf ongeveer eens per week/twee weken met shampoo, pas als het vies is dus. Je haar wordt er vanzelf gezonder van, dikker, voller, glanzender. Wel iedere dag gewoon goed wassen met water. Mijn haar is nu redelijk lang, en is volop gezond!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je haar gaat prachtig glanzen als je het spoelt met niet te warm water met een scheutje azijn.
Rieneke1