Die oordopjes, die dingen je je in je oor moet stoppen tegen lawaai. kan je daar gewoon mee slapen? kan er niks gebeuren?

er is een 'house party' bij de buren e moet er morgen om 5 uur uit. ik word er gek van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk eraan dat je je wekker misschien ook niet hoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet bij iemand gaan logeren? Lijkt me geen pretje, zulke buren.

Antwoorden (3)

Daar kun je gewoon mee slapen. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze er tijdens het slapen uitvallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn het de zachte oordopjes? Zo ja, dan kan het geen kwaad. Met harde oordoppen slapen is niet aan te raden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe wel. Ik krijg altijd jeuk in mijn oren van deze dingen, dus dan blijf ik alsnog wakker ;P
als je hier geen last van hebt, weltruste!

en op mijn wekker zie ik dat ik er ook weer om 5 uur uit moet.
Allemaal leuk en aardig dat mensen helpen op een forum, maar moet ook aan mezelf denken!