Behaard zijn en spieren hebben??

Kun je haren hebben bij een sixpack, borstspieren, armspieren en-of beenspieren?
Ik heb het nog nooit gezien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ja je kan behaard zijn en spieren hebben.
Maar harige bodybuilders zie je nooit, dat zou maar lastig zijn bij het oliën van hun gespierde torso.
Het haar wordt gewoon verwijderd (schoonheidsspecialiste, harsen, laseren).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Beharing heeft niks met spieren te maken dus ke kunt makkelijk allebei tegelijk hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kan dat waarschijnlijk scheren ze het gewoon weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker weten kan dit, spieren weerhouden niet de haargroei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hoor, dat kan, de meeste sporters harsen hun lijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker! De sixpacks die jij waarschijnlijk hebt gezien zijn van mannen die alle haar wegscheren om alles zo mooi mogelijk te kunnen laten zien.

Toegevoegd na 29 seconden:
of harsen... Of wat voor vorm van ontharing dan ook :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, dit is mogelijk. Ikzelf heb borsthaar en heb een sixpack, borstspieren en getrainde arm en beenspieren.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje :)