waarom blijven mijn oorstoppen (dopjes) niet op zijn plaats zitten?

Ik gebruik de gewone gekleurde wegwerp, die je moet oprollen en dan diep in je oren steken, ik hou die dan nog 1 minuut tegen zodat ze terug kunnen ontzwellen.
Van zodra ik het loslaat voel ik het al ritselen in mijn oren en dan na een paar minuten vallen ze er gewoon uit.
Ik heb al eens heel hard geduwd maar dat doet zeer ik durf niet harder duwen.
Wax bolletjes blijven wel beter zitten, maar sluiten niet zo goed af.
Het is vooral om geluidloos te kunnen slapen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet ze helemaal zo klein mogelijk plat duwen. Je oorschelp omhoog trekken en dan gaat ie er makkelijk in en blijft ie er ook zo in. Zelfs met slapen. Heb zelf ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn ervaring is ook dat je ze er dieper in moet stoppen dan je denkt. Ik heb ze zelfs zover dat er bijna niets meer uit mijn oor steekt.