hoe kan ik iemand vinden via internet zonder achternaam?

Ik zoek iemand via internet, maar ik weet alleen zijn voornaam en woonplaats. Hoe kan ik zo iemand vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.5K

Antwoorden (5)

Op hyves kun je zoeken op voornaam en woonplaats. Als de persoon die je zoekt Hyves heeft, vind je hem of haar misschien door naar de profielfoto's te kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms lukt dat. Wanneer iemand een Hyves of LinkedIn heeft. Dan ga je naar die site en zoek je op voornaam en eventueel woonplaats. Dan zie je meteen een foto en weet je of je de goede hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
enkel een voornaam,dat gaat niet lukken.misschien kun je een oproep op sociale media zetten.
12 jaar geleden
Hire a private detective!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien lukt het via; www.wieowie.nl of via www.pipl.com