Hoe kan je het best medicijnen inslikken die je niet mag oplossen?

Hallo allemaal,
ik heb het probleem dat ik medicijnen niet kan doorslikken,
Het lukt gewoon niet.
Het is ook jammer dat je niet alle medicijnen kunt oplossen.
Heeft iemand een idee om het wel weg te krijgen?

ImationCret

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem een hap fla/pudding/ appelmoes/ yoghurt bij de pil en dan proberen te slikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt =D Dankjewel ;)

Andere antwoorden (4)

Je zou kunnen proberen je pilletje(s)tussen een stuk boterham te steken en zo met wat koffie of thee door te slikken.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is wel eenslimme oplossing =)
Dankjewel ;)
Medicatie die je niet mag oplossen is meestal gecoat of zit in een capsule. Je kan proberen met een slokje water maar wat je ook zou kunnen doen is een stukje brood fijn kauwen en vervolgens het medicijn in de in je mond gevormde broodbal te stoppen en het geheel doorslikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maaar met water of gewoon iets drinken lukt het niet, ik krijg het niet weg, maar brood is wel een idee :) Dankjewel
klein slokje water in je mond, dan medicijn er bij en dan nog een slok water nemen, hoofd naar beneden houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hoofd naar achteren houden lijkt mij handiger, want dan slik je het gemakkelijker weg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je je hoofd voorover houd, slik je vanzelf.
medicijn achter op je toch leggen en dan een par slokken water :). ( en dan proef je er het minste van :) )

Toegevoegd na 1 minuut:
Toch = tong par= paar srr typfoutjes :)