Waarom heb ik het gevoel dat ik nog steeds zwem,drijf? Als ik van een zwembad kom, of heb gezwommen in zee? Het zelfde gevoel heb ik met een boot.????

Als ik zwem, voel ik me altijd nog raar als ik in bed lig. dan voelt het alsof ik nog in de zee ben of iets dergelijks, heel raar gevoel!

Hetzelfde als ik op een boot ben, dan als ik thuis ben, voelt het nog steeds aan dat ik erop sta, dan ga ik heen en weer. maar zelf beweeg ik niet??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Antwoorden (2)

Dan is jouw evenwichtsorgaan gevoeliger dan bij andere mensen. Dat is een klein onderdeeltje van je binnenoor. Je zou kunnen proberen om tijdens het zwemmen vette watten in je oren te doen. Dan geef je wat tegendruk, en mogelijk dat dan het stabiliseren na het stoppen van de beweging sneller gaat.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
ook leuk na een dagje pretparkt, heb ik heel de nacht nog het gevoel dat ik in de achtbaan zit..
Dat gebeurt mij ook wel vaak. Je lichaam is dan gewend om te zwemmen en zal het nog een beetje voelen. Zelfde als bin een achtbaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
En als de boot op en neer gaat heb je daarna dat gevoel nog doordat je er een beetje gewend aan bent geraakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(kom maar op met die minnen*zucht*)