voor een verlenging van "groot"rijbewijs wil het CBR dat ik behalve ARBO( die keuring was prima) ook nog een gesprek zal hebben bij een psychiater ?

Cbr heeft in de brief ook een psychiater aangewezen ( ineen andere plaats) ben ik verplicht om deze keuze te accepteren? of mag ik zelf een psychiater uitkiezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, je mag niet zelf kiezen naar welke zielenknijper je gaat.
Dit zou een partijdig persoon kunnen zijn.
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat dacht ik al. de kosten zijn 166€ incl btw, denk je dat dit een beetje klopt?
jc54
12 jaar geleden
Helaas, hier heb ik geen ervaring mee, maar een specialisten honorarium zal wel ergens rond die koers liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk het ook, bedankt voor de reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ goed antwoord, CBR legt verplichting op en daar heb je je aan te houden, zo niet, geen rijbewijs.