Heeft iemand van GV bezoekers de mexicaanse griep gehad? Wat was je ervaring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, helaas, ik heb het nu....
Dat wil zeggen; ik ben nog steeds ziek, kreeg vorige week ziekteverschijnselen en bleek de mexicaanse griep. Hup, vijf dagen aan de Tamiflu waar ik nu mee klaar ben en ik kan je zeggen; dit voelt ook veel erger dan de gewone influenza die ik jaarlijks (ondanks de griepprik) krijg. Ik voel me moe, uitgeput, gesloopt, zweet me kapot, kan wel blijven douchen na iedere handeling en slaap veel. Gisteren contact gehad met mijn huisarts hierover en was volkomen normaal. Dit virus heeft zo'n aanslag op je lichaam, het kan wel drie tot vier weken duren voordat je lichaam hiervan is hersteld, aldus mijn huisarts. Verder is het belangrijk veel te rusten en veel vitaminen te nemen en stap voor stap je dagelijkse dingen weer op te bouwen. Pfff... Heb dus nog een paar weken te gaan....! Hoop het NOOIT meer te krijgen....!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je...!

Andere antwoorden (3)

mijn moeder heeft het gehad.
Ze beleefde het als een normale griep met een behoorlijke benauwdheid, MAAR..ze heeft pijn/last al haar organen gehad, ze kreeg allerlei rare dingen, bv last van haar maag, oorontsteking, blaasontsteking enz. Maar dat hoort ook bij deze griep. Ze is 2 weken best ziek geweest met koorts
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet dat ik weet..wel wat verkouden geweest. Het schijnt dat je niet eens hoeft te merken dat je het hebt dus misschien heb ik het stiekem wel gehad en ook nog eens mensen besmet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder voorbehoud:

Ik heb zo'n maand of 2 terug één dag alle denkbare symptomen van griep gehad...

De totale periode van ziekteverschijnselen heeft 36 uur geduurd...

Het voorbehoud plaats ik, omdat het een aantal andere omstandigheden kan betreffen. De avond voorafgaande aan deze verschijnselen. Zou iemand iets in mijn drankje gedaan kunnen hebben. GHB kan namelijk diezelfde symptomen hebben. Eén andere factor is dat het in Midden-Limburg destijds 31 á 32 graden was...