Waarom zat Keizer vast?

Toegevoegd na 2 uur:
RAPPER KEIZER

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie is Keizer???
Kimath
12 jaar geleden
Volgens mij een rapper of zo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat Jan Keizer in de file stond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha, iemand een serieus antwoord xD?

Het beste antwoord

Ik heb gezocht op internet voor je (nadat je me had uitgelegd wie het was, haha), maar er is niks over te vinden. Alleen dat hij nu vier keer vast heeft gezeten en zelf eigenlijk wel verwachtte dat het nog vaker ging gebeuren. Dat stond hier: http://www.revu.nl/2011/08/04/rapper-keizer-de-gevangenis-is-een-hotel-een-soort-buurthuis/

Hij schijnt volgens dit forum: http://www.hiphopinjesmoel.com/magazine/achtergronden/column-emorap-tv

in een TV programma met Ali B ('Op volle toeren') te hebben gezegd dat hij er liever niet in het openbaar over praat. Gebruiker 'Onrust' citeert namelijk het volgende uit dat programma:
Ali: waarvoor heb je vast gezeten?
Keizer: daar praat ik liever niet over ..

Ali schijnt nog wat te hebben aangedrongen maar Keizer wou het echt niet vertellen. Dus ik denk niet dat je het te weten komt, want het is niet openbaar. Hij heeft wel meerdere keren, en voor langere tijd, vast gezeten vermoed ik, uit de gegevens op internet te vinden. Maar waarvoor is niet publiekelijk bekend (en dat is natuurlijk Keizer zijn goed recht...) Een lieverdje is het in elk geval niet, volgens bijna alle sites en zelfs zijn eigen fans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Keizer Napoleon zat vast op Elba omdat hij van hoogverraad werd beschuldigd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waarom precies denk jij dat dit over Napoleon gaat?
Als je de reacties eerst even had gelezen, had je geweten dat vraagsteller een rapper bedoelde. En anders zijn er in de geschiedenis nog twintig duizend keizers geweest die ze had kunnen bedoelen, er is geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat het om Napoleon zou gaan (gaat het ook niet). Beetje erg makkelijk puntjes proberen te scoren dit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, als jij beter had gelezen (waar je mij van beschuldigt) had je kunnen lezen dat de vraagsteller pas later heeft toegevoegd dat het om een rapper ging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan nog is het zeer voorbarig om te veronderstellen dat met 'Keizer' Napoleon zou worden bedoelt hè...
Weet je hoeveel vroegere keizers hebben vastgezeten...
Als je niet weet wie er bedoelt wordt kun je dat vragen bij de reactie. Daar is de hele reactiefunctie op deze site voor...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed hoor ! Maak je niet zo druk zeg............
Ik weet ook wel dat het niet zeker was dat het Napoleon was....... Was een grapje. En heb ik nu een punt teveel ? Kun je daar niet mee leven ?? Sjonge........ Nederige excuses.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*zucht*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ben het met je eens : zucht !