verliefd op een ander, wat te doen?

Hallo allemaal.

Ik ben 26 jaar en heb nu 3 jaar een relatie. Het ging allemaal prima (zo dacht ik erover). We hebben veel dingen aan ons hoofd (verbouwen woning, autoproblemen, druk op het werk).
2 weken geleden ben ik met 6 vrienden op vakantie gegaan naar de tour de france. Hier ben ik onbewust verliefd geraakt op een andere meid.
Ik heb nu ook een aantal keren met die andere meid gebeld en gechat. Ik heb het ook tegen mijn vriendin verteld, zei begrijpt er niets van, dat ik zo van de een op de andere dag/week helemaal kan omslaan.

Eerst dacht ik nog dat de relatie perfect was, en nu denk ik eraan de relatie te verbreken.

Heeft iemand een mening of tips hierover? Die mij zouden kunnen helpen bij mijn keuze?

Alvast bedankt,

Toegevoegd na 44 minuten:
Bedankt voor jullie reacties,

ik moet een keuze maken uit 2 dingen:
1 alle contact met die nieuwe meid verbreken en vol voor mijn huidige vriendin gaan
2 Stoppen met de huidige relatie en kijken waar het schip strand met die nieuwe meid.

Het probleem bij optie 1 die ik nu voel is dat ik hier geen zin meer in heb (ik weet niet of dit door de verliefdheid komt). Maar als we samen zijn dan is er niet meer dat wat we eerst hadden. Terwijl alles goed in elkaar zat (we kunnen heel goed lachen, ze is knap, we begrijpen elkaar vaak).
Ik kan haar als ik dit gevoel heb ook niet te lang aan het lijntje houden? Kan ik ook op een andere manier op jullie antwoorden reageren?

Bedankt alvast,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je nieuwe verliefdheid eigenlijk wel over je relatie met je vriendin?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja.. dat heb ik haar direct verteld!.. Ik heb alles eerlijk verteld tegenover iedereen..

Geef als eerste antwoord