Hoe in 4 dagen tijd rondom je middel afvallen?

Okee, een beetje een rare vraag.. Maar ik heb zaterdag een feestje en heb echt een supergaaf jurkje gekocht bij de mango.. Alleen zit hij km mijn middel een beetje strak.. Als ik sta merk ik er niks van, maar als ik zit voel ik dat hij een beetje knelt.. Nu doe ik er sowieso een corrigerend onderbroekje onder en ik ga nu tot zaterdag elke avond hardlopen en buikspieroefeningen doen..( ben sowieso paar kilo aangekomen de laatste tijd) en ik ga meer water drinken.... Hebben jullie nog meer tips ??? Maatje groter is te groot ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In 4 dagen lukt niks.
Kimath
12 jaar geleden
dat wil echt niet hoor..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet zoals Roland zegt dat er in 4 dagen niets lukt... het zal alleen idd niet opvallen. Als je nou ipv een corrigerend broekje een corrigerende body neemt... dan bespaar je je de moeite!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, het is zo kort tijd. Je hebt er echt langer de tijd voor,

Antwoorden (11)

Je kunt beter een corrigerende body halen: www.wehkamp.nl/CorrigerendeMode

Dit is een soort badpak wat alles wat strakker laat lijken.
In die korte tijd afvallen gaat je niet lukken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op het moment dat je zit, heeft iedereen trouwens een beetje een buikje.

Toegevoegd na 3 minuten:
1,5 tot 2 liter water drinken is altijd goed voor je.
Probeer zoute producten te vermijden, hierdoor kun je vocht vasthouden.

Blijf gezond eten, maar ga jezelf niet uithongeren!
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Gewoon niets eten. Maar dat is dus niet verstandig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
dat is wel het slechtste wat je kunt doen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Maar zoals ik al zei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook voel je je dan op het feestje minder lekker, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan heb je wel een strak middeltje. ;-)
Kimath
12 jaar geleden
Ik denk dat je voordat je op het feestje bent al omgevallen bent..
En daarna kom je extra aan, omdat je lichaam in de spaarstand is gegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar da's de zorg voor na het feestje. ;-)
Je middel kan door verschillende redenen wat voller zijn. Je kan eventueel wat vocht proberen af te drijven. Brandnetelthee, guldenroede, maisbaard of eventueel jeneverbes wil hiervoor goed werken. Wel even nakijken of je ze mag nemen.
Je kan ook een opgeblazen gevoel proberen weg te werken met anijs-venkel-karwij en pre- en probiotica.
Maar 4 dagen is wel heel kort hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer deze dagen zoute dingen te vermijden. Dan verlies je vocht, en dat merk je snel op de weegschaal. Ook matig eten en verder moet je er niet teveel van verwachten. Ook op het feestje niet teveel eten en drinken, anders bulk je toch weer uit ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4 dagen optimel yogurt,bouillon drinken,cup a soup,thee en koffie zonder suiker drinken.je zal wel wat kwijtraken,maar het is eigenlijk kort dag,een corrigerende body zou je daarna ook kunnen dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik een middel zou weten om plaatselijk af te vallen dan zou ik het je niet zomaar vertellen maar er schathemeltjerijk van worden. De enige manier om in enkele dagen in totaal een kilo of drie aan gewicht te verliezen is in die drie, vier dagen je inname van koolhydraten tot het uiterste minimum beperken. Met een beetje mazzel scheelt dat net die paar centimeter rond je middel. Het gaat voornamelijk om vocht dat je minder vasthoudt door de koolhydraten te laten staan. Mocht je dit serieus overwegen, kijk dan uit, vooral met fabrieksvoedsel. Daar zit bijna altijd een substantiële hoeveelheid suiker in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hardlopen en buikspieroefeningen zijn altijd goed natuurlijk. Op zo'n korte termijn kom je eigenlijk al snel bij de niet zo gezonde maniertjes terecht.. Voor de langere, maar dus gezondere weg kan ik onderstaande site wel aanraden. Om dezelfde problemen in de toekomst wellicht voor te zijn...
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een corrigerende body is je beste optie. De volgende keer als je een jurk past even gaan zitten in het pashokje. Doe ik ook altijd. Dan merk je snel genoeg of het te strak zit.
Voor de rest veel water drinken en zo weinig mogelijk zout gebruiken. Zout zit in meer producten dan je denkt. Vooral kant en klare voeding. Blijf daar maar even bij uit de buurt. Heb je niet een ander leuk jurkje in de kast hangen dat wel goed en lekker zit. Dan ga je ook een stuk prettiger naar dat feestje lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas is het niet zomaar mogelijk om binnen zo´n korte tijd plaatselijk af te vallen, dus dat wordt toch het corrigerende ondergoed dragen.

Verder wel lekker door gaan met gezonde eten en meer bewegen om je vetpercentage naar beneden te brengen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste kan je een speciale afslankgordel dragen.
Snel afslanken? Dubbel resultaat met een ritsbare afslankgordel! U kunt deze gordel gewoon onder uw kleding dragen, niemand zal het zien. Maar het resultaat is wel onmiddellijk zichtbaar: u bent op slag 1 of 2 maatjes slanker. Tal van vrouwen profiteren hiervan wanneer ze leuke, modieuze kleding willen dragen.
Lees de bron om hem te bestellen:

http://www.welcometomyshop.eu/shop/307918/afslanken/Afslanken/Duplex%20Afslankgordel%20Grijs%20Maat%20S-m%20Stuk.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer een aantal dagen geen koolhydraten en suikers te eten. In plaats daarvan wel veel eieren en na het feest weer normaal gezond eten anders houd je het hardlopen ook niet vol. Succes ermee en maak er een knalfeest van (en ik bedoel daarmee niét dat je uit je jurk moet knappen haha).