Hoe kun je een muggensteek het best behandelen, zodat hij niet meer steekt?

Toegevoegd na 17 minuten:
Bedoel natuurlijk jeukt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Inwrijven met azijn,tandpaste,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zet er een kruisje in met je nagel en denk ergens anders aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou,bij mij niet!
Ik heb bijna de hele nacht wakker gelegen door die rotmuggen.
Ik zit helemaal vol met muggenbeten:armen,benen en zelfs m'n gezicht,ik heb de helft al open gekrabbeld,zo'n kruisje met je nagel maken helpt bij mij niet!:-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dus een fabel, dat werkt helemaal niet.
Nestosyl (zalf) haalt de jeuk eruit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Azaron erop smeren. Krabben verspreidt het spul dat de mug heft ingespoten om te verdoven en het bloed makkelijk op te kunnen zuigen, dus maakt de jeuk erger (en de bult groter).