Zorgen dat ze geen adem meer halen ;)

Waar kan je op letten:
Vaak snurken mensen als ze op hun rug liggen. Een andere houding zou misschien helpen (tenminste tijdelijk...)
Mensen met overgewicht snurken eerder, misschien kunnen ze afvallen.
Alcohol is ook een snurk-versterkende factor, daar kunnen ze evt. mee matigen.
Sommige mensen mensen hebben een afwijking in hun keel-neusgebied, een bezoek aan de arts kan dan ook helpen.
Je kan ze laten aanmelden bij het centrum uit de bron!

Succes en ik wens je stille nachten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iemand snurkt is hij/zij moe, hier kan je niet veel aan veranderen oordopjes helpen ook of slaappillen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal snurken de mensen dat zij op de rug liggen .
Op de rug liggen kan men voorkomen door er een tennisbalbal op een t shirt te naaien .
Pak een t shirt en leg er een tennisbal tussen de schouderbladen .
Leg er een lapje stof erover heen en naai om de tennisbal heen .
Als men nu op de rug gaat liggen met slapen dan zorgt de tennisbal voor een ongemakkelijke houding en draait men weer op de zij en stopt men met snurken .
En na enige tijd heb je geen tennisbal meer nodig omdat men automatisch op de zij gaat liggen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms helpt een ander kussen, dat zouden ze kunnen uitproberen.