hoe kan ik een strakke buik krijgen?

Hoe kan ik een strakke buik krijgen? (Zodat ik een navelpiercing kan zetten)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Kimath
12 jaar geleden
je hebt geen strakke buik nodig voor een navelpiercing hoor.

Antwoorden (7)

Veel buikspier oefeningen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.gewicht-verliezen.nl/buikspieroefeningen.php

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ervan overtuigt dat je naast buikspieroefeningen nog meer trucjes kunt gebruiken.
Bijvoorbeeld door om te beginnen met je buik adem te halen door je neus. Altijd! En verder door welke inspanning je ook moet verrichten op een dag, dit te doen met aangespannen buikspieren.
En lig je lekker op de bank, zwiep dan eens een been in de lucht terwijl je je buik en been spieren aanspant. Elke keer een beetje langer.
Probeer voor jezelf eens uit te vinden bij welke dagelijkse onspanningen jij je buikspieren kunt trainen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een tijdje een persoonlijke trainer gehad, die vertelde mij dat je t beste gewoon cardio kan doen, dus gewoon stukjes rennen etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kei veel buiksperoefeningen doen! je kunt ook extra veel fruit gaan eten en vitamines. ga stukjes joggen enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met alleen buikspier oefeningen krijg je geen platte buik wel sterke buikspieren, maar het omliggende vet moet eraf voor een platte buik, doe je alleen buikspieroefeningen dan verbrand je te weinig calorieën om dat vet kwijt te raken, je moet dan erg veel oefeningen doen met je buik om calorieën te verbranden en je buikspieren zijn sterk waardoor je veel oefeningen kunt doen, daarom is het van belang om cardio te doen, zwemmen, fietsen hardlopen roeien etc.. samen met een goede en gezonde voeding kun je al snel een platte buik krijgen en buikspieroefeningen zijn goed voor zo'n leuk wasbordje en om sterke buikspieren te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel bewegen en niet te veek snoepen je zou bijv kunnen gaan hardlopen