Als je een meisje bent en je beft een ander meisje krijg je dan een SOA ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je beide geen soa hebt niet, anders bestaat de kans.

Antwoorden (4)

je kan herpes overdragen, van jou naar haar of andersom.

Toegevoegd na 2 minuten:
uiteraard alleen wanneer dat virus bij één van beide aanwezig is, en zo ook bij andere virussen ( bijv. hiv, mar die kans is heel klein )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, alleen als dat meisje een SOA heeft en jij bijvoorbeeld een wondje in je mond.
Het herpes virus kun je volgens mij wel zo krijgen, dan heb je koortslip.
12 jaar geleden
Als het andere meisje een SOA heeft, bestaat de kans dat jij het op die manier ook krijgt.
Je kan dat risico uitsluiten door een beflapje te gebruiken.
Een beflapje is een latex lapje dat over de vagina gelegd wordt tijdens het beffen. Door het dunne materiaal heen kan de clitoris gestimuleerd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De naam zegt het al: het is een SEKSUEEL overdraagbare aandoening. Dat is niet voorbehouden aan heteroseks, dan zou het wel een HOA zijn (heteroseksueel overdraagbare aandoening) ;-)
Altijd veilig vrijen zolang je niet zeker weet dat je beiden niet besmet bent.