Heeft iemand ook ervaringen met collodiaal zilverwater? Ik wil het gebruiken voor terugkerende ontstekingen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik zou het niet doen als ik jou was.
Er is namelijk nooit vastgesteld dat dit werkt.

Bovendien zou het wel eens nadelige gevolgen voor je kunnen hebben. Je kunt er namelijk (geen grap) blauw van worden! Permanent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat er mensen zijn die zulke dingen echt overwegen he. bizar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tsja, als je ten einde raadt ben, dan doe je veel..
Vooral onder dit artikel het advies lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Colloïdaal zilver heeft een intsmettende werking. Wordt ook gebruikt in brandwondenzalf. Gewoon uitproberen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beter eerst in verdiepen!