ik heb gelogen over me uiterlijk en leeftijd, wat moet ik nu doen?

Kan iemand me helpen hoe ik dit tegen die gene moet vertellen? ik hoop het wel.
alle antwoorden zijn welkom!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Eerlijk zijn en zeggen dat je niet eerlijk bent geweest.
Neem de verantwoording voor het feit dat je hebt gelogen en zeg de persoon in kwestie dat je hoopt dat jullie toch op dezelfde voet verder kunnen gaan.
Misschien kun je ook de reden vertellen aan die persoon. Voel je je onzeker omdat je bang bent dat hij/zij je niet goed genoeg vindt zoals je bent? Leg dan uit dat je daarom niet eerlijk geweest bent.
Hopen dat die persoon daar begrip voor op kan brengen;)
En remember one thing: Je bent goed genoeg zoals je bent!!!!!
Succes;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dat zal helpen inderdaad! :D +1

Andere antwoorden (7)

als je de situatie iets verheldert kunnen we je tips geven, maar op zich is de enige tip; own up. ik zou het sowieso nooit gedaan hebben, maar stel, dan zou ik het eerlijk zeggen vóór je die persoon ziet. Kijk een centimetertje erbij liegen is niet erg, maar jezelf voordoen als 18 terwijl je 15 bent, tsja, dan ga je nat.

Bereid je er maar op voor dat je afspraak afgeblazen wordt, als je nu al liegt, voorspelt dat niet veel goeds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste gewoon eerlijk vertellen met (oprecht goede) reden, dan is de kans groot dat je er mee wegkomt! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo snel mogelijk, hoe langer je wacht hoe moeilijk het is.
Begin te zeggen dat je een fout hebt gemaakt, en dat je dat graag wilt uitleggen, ook al snap je dat hij/zij daar boos om kan worden.
Als je de kans nog krijgt beloof dat zoiets niet meer zal gebeuren

En ja, misschien is het contact hierdoor over, omdat de ander heel boos is, maar vroeg of laat moet het toch uitkomen
anneliez
12 jaar geleden
Ik was een heeel lang antwoord aan het typen over eerlijkheid. Maar ik denk dat ik dat met een kort antwoord ook wel zeggen kan.
Wij weten natuurlijk niet wat je hebt gezegd en hoeveel het scheelt met de werkelijkheid. En natuurlijk in wat voor een situatie.
Wees gewoon eerlijk en als het bijv om een datingsite gaat, besef je dan wel dat diegene naar iemand op zoek gaat en dat het heus niet alleen om het uiterlijk gaat. Bovendien wil die persoon ook graag een betrouwbaar persoon leren kennen.

Vertel gewoon eerlijk dat je onzeker was (als dat de reden is) en dat het iets anders ligt dan dat je verteld hebt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon eerlijk zijn tegen die persoon , het heeft geen zin om nog meer te gaan liegen , je zit al in een web vol leugens op dit moment dus ik zou gewoon heel simpel eerlijk zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lieve gast,
Diep ademhalen, naar de persoon toegaan en proberen uit te leggen dat je er spijt van hebt. Ben je 14/15 en heb je gezegd dat je 18/19 bent, zal het hoogstwaarschijnlijk over en sluiten zijn. Maar valt je leugentje mee en hij heeft een beetje humor en veel zelfvertrouwen dan vergeeft hij het je wel.
Veel sterkte ermee en vergeet niet dat eerlijk zijn toch altijd het langst duurt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je in feite mooier en jonger dan je gezegd hebt? Je bent Sacha de Boer i.p.v. Catherine Keyl? Nu, dan kan het toch allemaal alleen maar meevallen? Kop op, zo erg is het toch niet? Er is (nog) geen man overboord!