Ik verlies veel haar. Niet enkel in het voorjaar en in het najaar, maar het hele jaar door. Hoeveel haar mag je per dag verliezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je tot 100 haren per dag verliest is er niets aan de hand, dat is normaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je verliest inderdaad ongeveer 100 haren op een dag. Maar misschien heb je slag/krullen in je haar? Als jr dat hebt kan het ook zijn dat de losse haren blijven zitten in het haar. Als je dan met je handen erdoor gaat, of je haren borstelt er in 1 keer uit komt. Dit lijkt dan misschien heel ernstig, maar het valt reuze mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je verliest ongeveer 100 har per dag ongeveer, als dat veel meer is kan je beter langs de huisarts, dan krijg je speciale shampoo om haar verlies te verkomen