hoe krijg ik vlug een dikke buik weg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bevallen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen druppel bier drinken.

Het beste antwoord

Door elke dag maandenlang allerlei buikspieroefeningen te doen, waarbij alle buikspieren getraind worden.
Echt snel lukt dat dus nooit.

Dat is ook de grote ellende bij vrouwen die willen afvallen: Armen, benen, heupen en billen: daar zie je nog redelijk snel aan dat je gewicht aan het verliezen bent, maar die ellendige buik!!

Veel succes!

Discipline!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Vergeet vlug!! Er bestaan geen wondermiddels. Volg een goed dieet (sonja bakker helpt!!) en sport véél. Zonder sport zal je ook afvallen maar krijg je wel een slappe, hangende buik. En dat is niet wat je wilt denk ik.
zo duurt het misschien wel een paar maanden maar hier heb je langer profijt van dan bij een crashdieet.
en tja, wil je het dan toch zo perse snel volg dan een sapdieet. Maar pas op! Moeilijk vol te houden en na het dieet vliegen de kilo's er weer bij.
Dus kies maar... Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker als je probleem plaatselijk is, valt er op de korte termijn wel wat te verbeteren, maar als je blijvend en langer resultaat wilt hebben dan zul je veel doorzettingsvermogen moeten hebben. De eerste kilo's gaan er meestal best makkelijk af, zeker als je ook nog wat oefeningen gaat doen voor een plattere buik, zal er snel verbetering aan je figuur te zien zijn, maar als je na een korte perioden van afvallen weer in je oude leefgewoonten terugvalt, heb je zelfs kans dat je aankomt (het zogenaamde jojo-effect).

Op deze site vind je oefeningen voor een platte buik:
http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html

Je plan van aanpak wat eten betreft is:
Drink geen bier of andere alcoholische dranken
Drink ook geen frisdrank die caloriën bevat, maar drink wel voldoende water.
Snoep niet
Eet alleen volkorenproducten en magere vlees- en kaassoorten
Gebruik magere zuivelproducten
Eet drie keer per dag, maar eet geen tussendoortjes
Eet 2 stuks fruit (geen banaan)
Eet voldoende groente
Eet niet meer na 20.00 uur 's avonds

Maak je portie avondeten kleiner door iets minder pasta, rijst of aardappelen te eten dan normaal
Neem ook minder vlees
Eet meer groeten, liefst rauw.

Neem ook de tips van de link van het voedingscentrum ter harte.

Maar nogmaals: Als je echt blijvend af wilt vallen, moet je maanden volhouden. Van een korte lijn periode heb je weinig blijvend resultaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop vlug een loshangend kledingstuk. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha van mij een +1
Naast lijnen en sporten kun je ook corrigerend ondergoed dragen. Je buik is dan natuurlijk niet weg, maar lijkt wel platter zodat veel kleding net iets beter zit.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vlug is nooit goed!! Als je gaat lijnen moet je nooit van die crashdiëten doen, want dan komt het er net zo snel weer aan. Je moet gewoon je eetgewoonten veranderen, en écht... dat helpt!!
Ik zelf ben een kleine 2 jaar geleden naar de Weight Watchers gestapt en in totaal 23 kilo afgevallen, alleen door het bewust worden van mijn eetpatroon en dit aan te passen. Al mijn kilootjes waren er geleidelijk aangekomen, en ook op mijn buik. Deze is een stuk platter geworden, maar niet helemaal. En dat vind ik ook niet erg...., hallo... ik heb 3 kinderen gekregen!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wist je dat je er jaren over gedaan hebt om zo dik te worden.

Waarom zou je dan denken dat het er vlug weer eraf kan.

Wel de lusten maar niet de zorgen?
Kan je daarna weer jarenlang heerlijk eten en doen waar je zin in hebt. Waarna je vervolgens een pilletje slikt en weer direct slank bent.

Dit kan dus niet.

Ze zult moeten accepteren dat je ook weer heel lang nodig hebt om slank te worden. Net zoals je heerlijke tijden hebt gehad (door heerlijk en onbezorgd te eten en te leven). Zal je nu een tijd krijgen dat je heel bewust met eten om moet gaan. Hier zal je je eigen weg moeten vinden met hier en daar wat hulp.

Met eten bedoel ik hier ook het leven. Want je wordt niet alleen dik door het eten wat je eet. Ook je instelling in het leven telt hier mee.
Je komt er nu achter dat die niet helemaal ok was. Dus ook daarin zul je moeten veranderen.

In het begin zal het een kriem zijn. Maar uiteindelijk zal je dit (eten) ook heerlijk vinden.