Gister de pil vergeten, heb er nu 2 genomen.. Is dat slecht voor je ik heb nu namelijk buikpijn..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Kimath
12 jaar geleden
Maakt niet zoveel uit volgens mij, heb ik ook wel eens gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees de bijsluiter!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees eerst de bijsluiter voordat je zoiets doet.

Antwoorden (5)

Is niet erg slim. Je moet et geleidelijk
Doen dus niet ineens 2 nemen dan raakt je lichaam ook van slag. En zolang je geen gekke dingen gedaan hebt komt het wel goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niks aan de hand, maar wilde even weten dat het niet heel erg is!
Heb namelijk nu buikpijn maar dat gaat na een goede nachtrust weer over begrijp ik?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een min, LSM. Dit soort dingen hangt van de pil af en in welke week je het vergeten hebt, en nog van wanneer je er achter komt. In mijn bijsluiter staat , voor bepaalde situatie " ook als dat betekent dat u 2 pillen tegelijk in moet nemen" Lees in dit soort gevallen altijd de bijsluiter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je lichaam raakt hier absoluut, op geen enkele wijze van slag. Een min!
Of het slecht is weet ik niet, maar wel onnodig. Je kunt echt geen pil ïnhalen
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke sorry?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord klonk nogal verwijtend.
anneliez
12 jaar geleden
o was niet verwijtend bedoeld hoor, maar net zoals je de uren niet meer kunt inhalen als je je verslapen hebt, kun je een pil inhalen die je vergeten bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een min, je moet(afhankelijk van de situatie) wel degelijk een pil inhalen. Lees de bijsluiter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De pil kun je wel degelijk inhalen. Mits binnen 24 uur. Staat in ELKE bijsluiter! -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je erbij om uren met de pil te vergelijken. Sorry, maar je slaat de plank echt volledig mis.
Kijk het even na in je bijsluiter,
Hier staat in wat je moet doen als je de pil in de ,1e,2e en 3e week vergeten bent.

Maar heel erg kan het niet zijn

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedoel 1e, 2e OF 3e week
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is tenminste een zinvol antwoord en boezemt de vragensteller niet onnodig angst aan. Plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord +
Dit kan absotuut geen kwaad. Je hebt juist gehandeld. Kijk het maar na in je bijsluiter om jezelf erust te stellen.
Waarschijnlijk verdwijnt dan ook je buikpijn want (volgens mij) heb je die van de spanning.
Wees niet ongerust. En trouwens je bent tevens beschermd tegen een eventuele zwangerschap.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een wraakminnetje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze is nu NKET beschermd tegen evt. Zwangerschap!! Zoals hier boven te lezen valt, kun je een pil niet inhalen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet bedoelde ik natuurlijk....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel Waar!!!!
Is mij ook weleens gebeurd en ik nam de volgende dag 2 in,nooit problemen mee gehad.