ik heb deo in mijn oog gekregen is dat erg

daarna meteen in een bak water gekeken dat je blote oog dus onder water is ik voel geen pijn/prikkeling

Toegevoegd na 6 minuten:
ook meteen oog dichtgeknepen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het de hele bus was wel...

Het beste antwoord

Ik denk dat je bedoelt dat je je hoofd onder water hebt gehouden zodat je oog is schoongespoelt. Ik zou voor de zekerheid nog even je oog uitspoelen onder een straaltje zacht stromend water gewoon onder de kraan. Of met water uit een maatbeker of kan. Ik zou ook iemand even laten kijken of je oog erg rood ziet. En voor de zekerheid toch maar even de huisartsenpost bellen als je het niet vertrouwd.
Ceeve
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je er niks van merkt is het goed. Je kunt blind worden van deo in je oog, maar dat merk je direct
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is natuurlijk niet goed voor je oog, maar als je er geen last van hebt dan is het helemaal niet erg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen pijn voelt en het oog wordt niet rood, dan niets aan de hand.
Deo is niet bijtend en aan de andere kant, dan had je dat echt wel gemerkt. Als iets in het lichaam goede signalen kan afgeven dat er iets mis is, dan is dat het oog wel.

Misschien dat je er wel "lekkerder" door gaat kijken. ;-)