Mag je huismiddeltjes verkopen?

Is het toegestaan om zelf gemaakte gezondheidsmiddelen te verkopen op de Nederlandse markt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je mag proberen te verkopen wat je wilt.

Maar je mag het niet de naam medicijn geven
en je mag er zelfs geen gezondheidsclaim aan hangen.

Ook grote bedrijven die bijvoorbeeld pretenderen dat hun yogurt extra gezond is, die mogen dat binnenkort niet meer zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat zo ja? Van die yoghurts bedoel ik? Zal tijd worden!
Ik snapte sowieso al niet dat mensen daaroin trapte.
licht eraan, je moet wel een vergunning hebben om dingen te verkopen. ik denk als je zelf medicijnen hebt gemaakt dat je die eerst moet laten testen door een special iemand.