Heeft er iemand tips tegen rode ogen?

Ik bedoel hier niet ontstoken ogen, maar rode ogen na een avond stappen e.d

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Een goed middel voor vermoeide ogen is een kompres, gedrenkt in kamillethee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Leg een nat wattenschijfje op je ogen, verminderd gezwollen én rode ogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het proberen met oogdruppels - als je te kort geslapen hebt, en van die zanderige ogen hebt, wil dat wel eens helpen. Maar als je laatste drankje nog tegen je onderlip klotst, helpt dat niet....
Ik heb ook wel eens gehoord :afgekoelde (koelkast...) theezakjes erop leggen, en een kwartiertje gaan liggen, dan wordt ook het evt. zwellen gelijk minder, maar dit heb ik persoonlijk nooit geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor oogruppels zijn dat?? Al klotst dat drankje inderdaad nog.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bedoeld zeker Similasan druppels? die werken inderdaad ook wel. Maar als je druppelen niet zo fijn vind werken de theezakjes (en wattenschijfjes, komt op hetzelfde neer) ook prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thanks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
optrix, heten ze geloof ik - ik had ze een tijdje niet gebruikt, en dan moet je ze weg doen (na opening zo'n 3 weken, of zo...)
de ouderwetse manier: komkommers of theezakjes op je ogen leggen, lekker even er bij gaan liggen en relax.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nivea For Men Anti-Wallen Oogcrème Q10
Oogcrème - Mannen meer

Schrijf een review | Vraag stellen |
Geeft onmiddellijk nieuwe energie aan vermoeide ogen - Vermindert donkere kringen, wallen en fijne lijntjes - Hydrateert en beschermt de tere huid rond de ogen - Trekt snel in.

Handig voor als je sóchtends weinig tijd hebt even rondom je ogen smeren en klaar.

Toegevoegd na 16 minuten:
Voor vrouwen

http://www.women-online.nl/4872009.htm